Najczęściej zadawane pytania
Wybierz interesujący Cię pakiet, a następnie dodaj go do koszyka. Kontynuuj poprzez przycisk „Przejdź do kasy”. W następnym kroku podaj swój adres e-mail, nazwę na Instagramie oraz swoje dane, które posłużą do wystawienia faktury VAT po opłaceniu zamówienia.
Dostępne są dwie metody płatności:
a) tradycyjny przelew bankowy – wykonaj przelew na kwotę zgodną ze złożonym zamówieniem na nasze konto bankowe po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu koniecznie podaj numer swojego zamówienia. Realizację zamówienia rozpoczniemy w dniu zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym.
b) szybki przelew online (przelewy24) – wybierz swój bank lub skorzystaj z blik, aby opłacić zamówienie. Po opłaceniu zamówienia automatycznie otrzymamy potwierdzenie o płatności i rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia.
Wyślij na naszego maila polskiesylwetki@gmail.com zdjęcie (lub zdjęcia), które chcesz abyśmy dodali. Do zdjęcia (zdjęć) możesz dołączyć własny opis (opisy). W tytule maila podaj numer opłaconego zamówienia. Przesyłane do nas zdjęcia muszą być zgodne z wytycznymi, które znajdują się w kolejnym dziale na tej podstronie.
Napisz do nas również wiadomość na Instagram @polskiesylwetki podając w treści numer złożonego zamówienia.
Czas na dodanie zdjęcia na naszym profilu jest liczony od momentu zaksięgowania płatności oraz przesłania do nas zdjęcia na naszego maila polskiesylwetki@gmail.com.
W zależności od pakietu, czas na dodanie zdjęcia/zdjęć prezentuje się następująco:
- Relacja – 24h
- Post – 72h
- Post Plus – 72h
- 3 Posty – Pierwszy post w ciągu 72h, kolejne w odstępach około 7 dni
- 3 Posty Plus – Pierwszy post i relacja w ciągu 72h, kolejne w odstępach około 7 dni. Równolegle z postem publikowane będzie zdjęcie w relacji.
Faktury VAT są wystawiane w ostatnim dniu miesiąca, w którym nastąpiła płatność za zamówienie na podstawie danych podanych podczas składania zamówienia.
W przypadku dokonania przez jedną osobę wielu zamówień w jednym miesiącu zostanie wystawiona jedna faktura uwzględniająca na liście pozycji wszystkie złożone zamówienia.
Skontaktuj się z nami jeżeli chcesz, abyśmy przesłali do Ciebie kopię wystawionej i opłaconej faktury VAT.
Pierwszą opcją jest podanie numeru NIP w opcjonalnym polu „Chcesz otrzymać fakturę na firmę?” w trakcie składania zamówienia. Na podstawie numeru NIP pobierzemy dane firmowe z CEIDG i wystawimy fakturę VAT.
Drugą opcją jest niezwłoczny kontakt z nami drogą mailową po złożeniu i opłaceniu zamówienia. W tytule maila podaj numer zamówienia, a w treści dane firmowe do wystawienia faktury VAT. Następujące dane są wymagane: NIP, nazwa firmy, adres, kod pocztowy, miejscowość. Faktury VAT wystawiamy tylko dla kontrahentów z Polski.